Tid på strøget...

Havde i dag en del fritid midt på dagen, og i den forbindelse ville jeg da lige forbi burberry for at se på trench og Birger christensen for at se på Lanvin :)

Jeg starter min lille udflugt i Burberry, hvor jeg blir mødt af en super sød ekspedient (han var fra odense :)), vi snakker lidt frem og tilbage, prøver trenches og hygger... Jeg har så haft lidt kig på prorsum i og med at jeg nu kan få det noget billigere gennem luisaviaroma's udsalg, derfor kunne det da være sjovt at prøve. Men nej. De forhandler ikke prorsum til mænd, knap nok til kvinder... Suk.. Der er for lidt salg i det simpelthen. Men så skete der noget underligt, sælgeren foreslog at jeg købte trenchen på luisa, men så skulle jeg også tage den med ind så de kunne se den i butikken... Altså en sælger der foreslår at jeg køber andetsteds... Genialt :)

Så nu er jeg virkelig i tvivl.. Skal, skal ikke... For kan egentlig bedst li farven på den billige ...
Hertil kommer så kvaliten. Sælger fortalte at den billige var lavet af en blanding af polyester og bomuld hvilket gav den lidt skin og gjorde at den var nemmere at tage med på rejse da den ikke krøllede så let. Til gengæld var det meget svært at ånde i frakken. Den dyre var derimod lavet af 100% bomuld hvor trådene inden var blevet coated med noget smuds og vandafvisende og derfor bedre lod huden ånde... sælger snak?

Da jeg så ankommer til Birger Christensen, er det en helt anden kold stemning, lige indtil jeg får sneget mig forbi dameafdelingen ned til herretøjet. Her blir jeg mødt af en sød udenlandsk kvinde (ekspedient), som hurtig får mig placeret i et Dolce jakkesættet... Hvor rart... :) alt imens hun forklarer om martini sættet kontra guld sættet, forsøger jeg høfligt at afbryde og forklare at jeg altså har flere martini jakker og faktisk ikke går i meget andet end dolce... Så blir hun helt forfjamsket.. Hvor, hvad, hvem...

Joo, jeg køber ofte på luisaviaroma eller hvis jeg har været i Italien.. Så skulle jeg pludselig tilmeldes nyhedsbrev og det ene og andet... God betjening :) :)

Men hvad med Lanvin.. Jo, alt for lille udvalg af kedelige sko... Øv...

Men det endte jo altså med at jeg ikke købte noget, men havde jo købt jeans i morges...

Burberry Prorsum
Burberry London

Ingen kommentarer:

Send en kommentar